Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак тази 155-ца! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    14,4-14,5 волта не е презареждане. точно толкова трябва да бъде в интерес на истината. а това че си мерил бобините с мултицет на съпротивление, не означава че са ок. налягането на бензина в рейката е константа независимо от оборотите и натоварването на двигателя.
    За напрежението и за бобините съм съгласен.. Обаче за за налягането в рейката не! На ниски обороти когато вакума е май-силен в колектора в рейката налягането пада... Защо бензиновия регулатор има вакумче ааа
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      За напрежението и за бобините съм съгласен.. Обаче за за налягането в рейката не! На ниски обороти когато вакума е май-силен в колектора в рейката налягането пада... Защо бензиновия регулатор има вакумче ааа
      налягането /разликата/ между колектора и бензиновата рейка е винаги едно и също. затова регулатора има вакумче. когато еку знае че бензина е с налягане винаги 3бара /примерно/ над това в колектора, може да сметне колко време да държи отворени инжекторите за да премине през тях нужното количество бензин.
      точка

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        налягането /разликата/ между колектора и бензиновата рейка е винаги едно и също. затова регулатора има вакумче. когато еку знае че бензина е с налягане винаги 3бара /примерно/ над това в колектора, може да сметне колко време да държи отворени инжекторите за да премине през тях нужното количество бензин.
        Ами не... При ниски обороти налягането в рейката пада, мерено е. Тогава регулатора не работи на 3 бара а на 2.5 примерно.. Фури знам, че е мерил налягането нека тои напише какво е било!
        Идеята на регулатора е при празен ход на двигателя да понижава налягането в рейката а при по-високи обороти да го повишава соответно!
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Ами не... При ниски обороти налягането в рейката пада, мерено е. Тогава регулатора не работи на 3 бара а на 2.5 примерно.. Фури знам, че е мерил налягането нека тои напише какво е било!
          Идеята на регулатора е при празен ход на двигателя да понижава налягането в рейката а при по-високи обороти да го повишава соответно!
          По данните в мануала за 8 клапановия мотор, дават налягането да е в границите 2.8-3.2 бара на празен ход, при изключен вакуум на регулатора - да.
          И идеята на регулатора е винаги налягането в рейката да е постоянно спрямо това в колектора.
          Last edited by Furious 155; d.m.y г., 12:19.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #50
            прав си. налягането в рейката СПАДА СПРЯМО АТМОСФЕРАТА. налягането в рейката спрямо колектора /където са инжекторите/ ВИНАГИ Е ЕДНО И СЪЩО за да може да се изчисли времето на инжекторите.
            примерно имаш разреждане -0,5бара в колектора спрямо атмосферата. имаш налягане 3бара в рейката спрямо колектора. фактически налягането в рейката спрямо атмосферата е 2,5бара само че тая стойност ти е ненужна.
            когато разреждането в колектора стане примерно -0,2бара, налягането в рейката спрямо него е 3 бара и фактически налягането в рейката спрямо атмосферата е 2,8бара.

            налягане в рейката се мери като откачиш вакумния маркуч на регулатора. по този начин вече вериш разликата рейка-атмосфера, което независимо от оборотите и натоварването на двигателя ще си седи на 3 бара. /това с откачането го дават в мануала и стойностите които трябва да се измерят са цитираните по-горе от колегата/
            Last edited by kolev; d.m.y г., 12:16.
            точка

            Comment


            • #51
              С две думи: откачаш вакумчето от клапана имаш все 3 бара... Закачаш го и налягането в рейката почва да варира (2.5-3 примерно).. Нали и аз това казвах ама по различен начин
              Сега друго имам да мисля, че малко "газов" проблем се появи...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #52
                Така,първо искам да благодаря на колегата Делян (Da_Fuse)за времето и вниманието което отдели да погледне колицата ... след като откачи всички кабели бубини комутатори дебитомер темп.датик остана само да натегнем веригата(когато се постопли) и съответно аз да си изчистя пак леглата на релетата щот още има киселина и вода (акумулатора изкипя преди 6 месеца...смятай) с контактен спреи ... иначе колата не прекъсва върви малко по добре (но не на 100 % гаранция) проблема с паленето си остава това е засега....
                155 rlz

                Comment


                • #53
                  Относно паленето, преди малко се чухме с колегата и се разбрахме, след като изчисти МПХ да види как ще са нещата с паленето, и ако не се оправят (както за съжаление предполагам) , ще я закачим по-нататък да видим дали няма записана грешка от цялата галимация...
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                    Относно паленето, преди малко се чухме с колегата и се разбрахме, след като изчисти МПХ да види как ще са нещата с паленето, и ако не се оправят (както за съжаление предполагам) , ще я закачим по-нататък да видим дали няма записана грешка от цялата галимация...

                    П.П. Зарядното напрежение не трябва да надвишава 14.2 в нормални условия! При темперетури под 0 градуса и напълно студен автомобил(когато и регулатора на алтернатора е студен) напрежението започва да се покачва като при -20 достига до 14.5 максимално. При загрелият двигател на колегата заряда трябва да си е в нормите за топло време 14.2 не повече.
                    Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 20:35.
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #55
                      Зарядния ТОК се променя в много широки граници и се измерва в А(ампер).Напрежението се измерва във V ( волт ).
                      Alfa Romeo 155 Super
                      2.0 16V TS

                      Comment

                      Working...
                      X